Δευτέρα 8 Μαΐου 2017

Crush Test : For Crying Out Loud

Τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του 48:13 οι Kasabian έκαναν τη μεγάλη επιστροφή. Όχι, μόνο στο studio, αλλά και στην Ελλάδα καθώς αναμένουμε να τους δούμε από κοντά τον φετινό Ιούλιο στα πλαίσια του Ejekt Festival. Ετοιμαστείτε, λοιπόν, για μουσική βγαλμένη από τους κόλπους του Leicester.

Crush Test : For Crying Out Loud


Νομίζω ότι δεν περίμενα τέτοιο δυνατό comeback μετά το 2014. Αν και μου άρεσε το προηγούμενο άλμπουμ δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα τόσο όσο αυτή τη φορά. Ανέκαθεν μου άρεσαν οι πειραματισμοί του συγκροτήματος και νομίζω πως αυτή τη φορά κινήθηκαν πιο κοντά σε κάτι που τους ταιριάζει συνδυάζοντας ηλεκτρονικό και “κασεϊμπιανικό” ψυχεδελικό rock.
Μια ώρα πέρασε ευχάριστα, λοιπόν. Αν και άργησα λίγο να καταλάβω αυτή τη φορά το ύφος δεν με πείραξε καθόλου. Αντιθέτως, μου δημιουργούσε μεγαλύτερη προσμονή για τη συνέχεια. Θυμάστε ότι κάτι ανάλογο γίνεται και με το Velociraptor! αν και σε πιο μικρό βαθμό; Δεν προσπαθώ να τα συγκρίνω σε καμία περίπτωση, αλλά νομίζω ότι οι Kasabian έμαθαν από μικρά λάθη που έκαναν. Πλέον, έκαναν ένα καινούργιο ξεκίνημα και αναμένω να ανέβουν ξανά στο μυαλό του κόσμου στα επόμενα χρόνια.
Στα τραγούδια δεν μπορώ να πω πως έχω πάθει το ίδιο με το Humanz που σχολίασα την προηγούμενη βδομάδα. Δηλαδή, αυτή τη φορά είναι πιο ξεκάθαρα τα πάντα στο μυαλό μου. Έχουμε το You’re In Love With A Psycho, το Wasted, το Bless This Acid House, το Put Your Life On It και το γνωστό από το Fifa Comeback Kid. Χωρίς να θέλω να μειώσω τα υπόλοιπα κομμάτια και ξέροντας ότι ακόμα είναι νωρίς να τα κρίνω με ένα άκουσμα, θεωρώ ότι αυτά μου έκαναν περισσότερο κλικ. Αν και το Comeback Kid βγαίνει λίγο εκτός συναγωνισμού, αφού το ακούω εδώ και 4-5 μήνες συνεχώς.
Πριν περάσω στην αποφώνηση θέλω να επιδοκιμάσω την εξαιρετική τους επιλογή να μην κυκλοφορήσουν το άλμπουμ την ίδια μέρα με το Humanz καθώς ήταν πολύ πιθανό να περάσει απαρατήρητο ακόμα και από εμένα που είμαι μεγάλος φαν. Ίσως αυτή τη βδομάδα να είναι πιο εύκολο να φτάσουν ψηλά, αλλά θα το δούμε σύντομα.

Πάντως όσοι ακολουθείτε Kasabian εδώ και χρόνια δεν θα απογοητευτείτε. Ακούστε και την Deluxe Version για να πάρετε και μια γεύση από το live του King Power Stadium. Άλλη μια ώρα, δηλαδή, παραπάνω στην εμπειρία που μας δίνουν. Βασικά σίγουρα ακούστε το ολόκληρο και σίγουρα ελάτε το καλοκαίρι για να ζήσετε κάτι απίστευτο από μια σύγχρονη μπάντα.


by dropmind

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου